kropp&hälsa




Jag som alla andra vill ha den dära vältränade skådespeleska kroppen. Den brun-bränan och plattmage, slimade lår och ja hela rubbet.
Jag kan väl inte vara ensam om att jag tycker Jessica Alba har en av världens snyggaste kropp.
Om man vill ha den dära kroppen måste man ju tänka på vad man äter och att man tränar två gånger per vecka.


Tex, att verkligen inte godis på vardagar. Ät en gång i veckan det räcker.
Sen så kan du träna på gym, lårlyfting och rump-grejs, haha suger på vad att veta vad orden heter. Gör också typ 30 situps innan du går och lägger dig, det gör jag varenda kväll. Man känner sig så bra efteråt!

Juste, chips är det man kan bli "tjockast" av. Det innehåller väldigt mycket fett och salt. Salt är bra för kroppen.. men inte om du tar för mycket. Fast fett är ju bra, men inte chips fett.

Jaja, nog om det. Om du vill ha kroppen dags att börja bygga upp den då. Innan det är försent.
| |
#1 - - willegöll.:

Hahahahahaha!!!! minst 7 gånger i veckan om ni vill komma nära den kroppen :P plus måste ni gymma som fan X) men maja för mig ser du ut sådär ;)

#2 - - *:

dock godiset (sockret) man går upp i vikt av

Upp