look what i have.

På något viss fick jag mig bloggsvar, är nog den sista med det. Lite efter ni vet.. Fast nu är det eran plikt att ställa frågor till mig, älskar att svara på frågor så, go for it! :D



Fråga av amanda: vad har du för medicin?
och kan inte du berätta hur du och viktor blev tsm, hur ni träffades typ :)
krampuss

Svar: Jag har ingen medicin, där jag skrev "medicin" och när jag skriver så vill jag inte säga vad det är. Annars skulle jag gå rakt på sak :)

Oj, hur många gånger har inte jag berättat det? Har för mig riktigt många. Vi träffades aldrig riktigt, men om jag måste välja var det att vi träffades igenom vänner kan man säga. Fast, han börja skriva till mig och ja.. Vi höll på mer än en 1 månad innan vi träffades första gången och då kände jag bara att det var rätt. Att han var den rätta för mig och så tänker jag fortfarande. Ingen kille kan slå han, iallafall inte för mig. När jag såg han första gången "jag bara ramla pladask"

vardag | |
Upp