2012

Hur ska man sammanfatta tvåtusentolv egentligen? Varje månad som gick var det alltid något som hände i mitt liv, så året var både dåligt, känslosamt, segt men också kul, nytt, spännande, häftigare, nya upplevelser och helt underbart. Eftersom det hände så mycket detta år känns det som om att det här året har varit helt klart det bästa. Mycket versioner, vilken gjorde att jag aldrig blev uttråkad i år, var bara nyfiken hela tiden och jag tror jag har blivit en ny och en mer energirik människa. Jag fick till och med höra av mina vänner att jag har varit mycket gladare det här året och det måste jag helt och hållet hålla med om. Så min slutsats är att jag vill fortsätta i samma spår och att samma personer följer med mig in i det nya året, och kanske även nya. Jag ser framemot ett nytt år, dock finns det inget jag vill förändra för just nu är jag lycklig och jag hoppas att jag får fortsätta vara det för det är den bästa känslan som finns. Att känna sig lycklig. Ikväll tänker jag ha en riktigt bra kväll och få fira in det nya året med mina bästavänner, ni är verkligen mitt liv och såklart du viktor, du är hur bra som helst. Tackar och bockar tvåtusentolv, men nu måste jag tyvärr lämna dig och gå vidare. Kommer fortfarande ha dig kvar i minnet, men låt oss skapa nya minnen och göra nya upptäckter. 
vardag | |
#1 - - Mormor:

Fantastiskt! Kram på dig, Maja och hoppas att du får ett riktigt Gott Nytt År!
Mormor

Svar: Gott nytt år på dig mormor, puss!!
Maja furtenbach

Upp