stadsfesten

Hade faktiskt en bra kväll igår, såg maggio och var bara på gott humör. det lilla som var dåligt var att min mobil blev stulen eller söndertrampad av hoppande människor som dansa till maggio. töntig som jag var börja jag gråta och fick panik men nu såhär på morgonen tycker jag inte att det är en sån stor grej. jag köper en ny helt enkelt, hade ändå haft den snart i tre år så. dessutom blir det ju till det bättre, en iphone 5S istället för 4S. men annars så, en mycket bra kväll. idag är det strålande sol och 22+ ute. tänkte se finalerna i psg och bara glassa. ikväll hoppas jag på häng hos pernilla. vill vara med den tjejen idag, ha det bra vänner
vardag | |
#1 - - Mormor:

Det var ju tråkigt att du miste en dyr telefon. Men du tog det bra ändå, som kom över förlusten och ser det goda i alltihop. Gjort är gjort. Så är det alltid. Man ska helst aldrig gräma sig.Det leder ingen vart.
Duktig du som jobbar! Och ni har visst soligt väder!!!
Igår hade vi 9 grader och strilande regn hela dagen.
Puss och kram!

Svar: puss på dig mormor! ja, det är lika bra att gå vidare, gjort är gjort precis som du säger!
Maja furtenbach

Upp