morsdag varje dag

Klockan har passerat morsdag men jag försöker fatta mig kort nu på kvällskvisten. ligger just nu i min säng hos olivia och överanalyserar som vanligt. måste bara få hylla min kära mor, jag vet att alla älskar sina mödrar och jag vet att varje mor har en stor plats i varje barns hjärta. idag har jag inte kunnat träffa min mor på morsdag men det gör inte så mycket. hon vet mycket väl att jag älskar henne så mycket. vilken kvinna hon är, en äkta wonderwoman. att kunna uppfostra tre barn själv är ingen lek, men samtidigt kunna bygga upp en sådan framgångsrik karriär som min mor har gjort måste vara en utav det svåraste utmaningarna man kan göra. hon är min förebild, absolut. jag vet inte riktigt vad jag skulle göra utan henne. smart, vacker, intelligens, omtänksam, rolig och driven. precis som jag vill vara när jag blir äldre. 
vardag | |
Upp