mini roadtrip

Hade en fullspäckad dag igår så därför skrev jag inget. Såg först fotboll med Ellen, efter mötte jag upp Ebba. Vi åt en glass i solen (min första mjukglass detta år) och tog en promenad till norrmalm. Väl där träffade vi Sara och såg innebandy med henne under en lång tid. Blev lite rastlös där i slutet och fick med mig Sara. Vi åkte hem till henne, träffade hennes söööta hundvalp och åt en sen middag. Vid elva ville jessan att jag skulle sova med henne i hennes nya lägenhet, så jag åkte såklart dit. Hur fint som helst, där kommer hon trivas bra. Åkte hem tidigt imorse för jag hade lovat Lisa att hjälpa henne flytta till Umeå. En liten minitripp dit och nu är jag hemma igen. Ikväll är det häng som gäller men innan ska jag träna, dags att ta tag i livet. Ps, hur bra är inte Justin Biebers nya låt?? Beroende.   
 
vardag | |
Upp