black and white throwback

Alltså balen! Kanske den värsta dagen under hela studentveckan, haha. Inte på grund av sällskapet eller min bästa baldejt, utan mer att vara i centrum och se bra ut hela tiden. Dagen efter satt jag, sara och ebba i min soffa, nästan grät för att vi mådde så dåligt över alla bilder som togs. Jag minns att jag inte klarade av att kolla på bilderna, men nu 6 månader efter, var de inte så hemska. Fast fortfarande, var spritfet efter typ mer än en månad av festande, då blir man inte en modell precis. Hur som helst, nu är julen över och snart även min semester. Åker till stockholm imorgon och får äntligen vara med olivia som har inte träffat på två veckor. På tisdag åker jag hem till Dublin. Ska jobba hela veckan ut = inget festande för mig på nyår. Kan dock vara skönt att vara för första gången på 5 år nykter på nyår. Det jag vill ska hända 2016: starta upp ett företag, flytta till ett nytt land, tågluffa och bli galet kär, och att det ska vara ömsesidigt.
 
vardag | |
Upp