World's greatest

Vet att jag ständigt säger att mina vänner är de bästa, men det är endast sanningen. Fick denna fina Edblads ring från Madde och Ida i student/flyttpresent. Jag blev gråtfärdig, hur underbara är inte ni? Nu när jag tänker efter kommer det bli betydligt svårare för mig, emotionellt, att flytta från mina vänner. Har på senaste tiden bildat starka relationer och blivit närstående med fantastiska människor. Förstår ni hur lycklig jag kommer vara när jag kommer till Piteå och hälsar på i höst? Dublin är inte långt bort, i och med globaliseringen är jag bara 3 timmar bort från er! Älskar mina vänner, mitt liv och allt. Tacksam för allt jag har just nu, och det måste jag påminna mig själv varje dag. Nu åker jag bort en vecka med bästa klassen, kommer troligen inte skriva något! Ses
 
vardag | |
Upp