Piteå dansar och ler 2016

Alltså min bror? Så fin!! 
Ja nu är PDOL slut för i år och jag måste vara ärlig, det är skönt. Har haft det trevligt och det är alltid kul att träffa människor jag inte har träffat på över ett år. Tror jag har skapat denna bild att PDOL är årets höjdpunkt, fast egentligen finns det roligare saker här i livet. Jag ska inte vara allt för negativ men det var roligare när man var yngre. Man var tvungen att planka in i områden, det var ju det som var kul? Adrenalinkicken. Eller så är det bara jag som konstant blir less och uttråkad om det är likadant hela tiden. Hur ska jag klara av att bo i Piteå ett helt halvår? Kommer klättra på väggar. Sammanfattningsvis: förfesterna ÄGDE. Nu ska jag ut på en pw sen skjutsa mina föräldrar till flygplatsen. De ska resa, ännu en gång, utan mig. Fast jag börjar ju jobba i veckan, först Noliamässan och sen Swedbank. Har nu varit frivilligt arbetslös i två månader, seriöst bästa beslutet jag tagit, men det ska bli skönt att börja jobba igen. Ses
 
vardag | |
Upp