inte länge kvar

Det är inte länge kvar tills jag kan ha på mig min partyhatt, sitta ute på min altan, bjuda över mina vänner för att dricka ett eller flera glas vin, snusa mitt favoritsnus, sitta vid husets framsida och sola i kvällssolen, slå på hög musik så mina gamla grannar blir irriterade och ja, den underbara värmen, midnattssolen som bara finns i norr. Det är inte länge kvar till sommaren, och denna sommar befinner jag mig hemma. Duvhöksgatan 2, där de flesta festerna har hållt hus.  Tiden räcker knappt till, och jag kommer sakna Irland mycket. Tiden har gått förvånansvärt fort. Olivia, jag kommer sakna dig så oerhört, min finaste vän som jag älskar så mycket. Förutom att tänka att tiden är knapp denna måndag har jag tränat och gjort matlådor. Jobb imorgon efter många dagar av ledighet. Vill redan ha helg. 
 
vardag | |
Upp