Back to Sweden

Hejsan alla vänner! Tillbaka till Sverige, inflyttad till ett nygammalt land. Ja det känns bra. Ganska lugnt just nu, bor hemma hos mormor och morfar, kommer stanna här en månad innan jag flyttar hem till Piteå. Varför jag valde att göra så? Vet inte. Kändes rätt och känns fortfarande så bra. Jag kom hit i lördagskväll och inte funnit intresset att skriva här. Nu vill jag ha en viss annan standard på min blogg, för nu har jag tid och en bättre kamera som jag kan använda. Så vad har jag gjort senaste dagarna? Igår började jag dagen med träning och på kvällen kom kusinerna hit på middag. Idag tränade jag på morgonen och sen åkte jag och mormor in till Leksand. Köpte underkläder från calvin klein som ni ser på bilderna. Alltid velat köpa mig ett par. Nu tänkte jag läsa min bok gällande företagande och sen ikväll ska jag troligen ut på en kvällspromenad med min moster. Ses!
 
vardag | |
Upp