jag är glad.

Plugga på min 3 timmars hål, såklart tog so:n upp hela tiden,
sedan fick jag mvg på svenska provet. Ganska glad eftersom jag tyckte att det inte gick bra.
Sedan behöver jag inte plugga lika mycket idag som jag trodde
eftersom jag är så smart att jag gör de på skolan + ikväll ska jag & mami internet shoppa.
och + igen. Det ligger en klädhög på min säng från Lisas garderob. Tydligen fick jag allt.
PUSS!

Svar på 2 frågor:
Anonym om drar till rebecca!: vars är tröjan köpt?:)
Svar
: Från cubus för 249kr :)

elina om aj.: vad tycker du om att ungdomar förlovar sig?;p
Svar
: Jag tycker det är ok om man har varit tillsammans i mer än ett år, men det är bara pinsamt om man förlovar sig efter 1-3 månader endast för det är sitt längsta förhållande. Det förstör det vackra i det om jag ska vara ärligt. Så jag själv kommer inte förlova mig innan jag blir vuxen. Fast som jag sagt, mer än ett år tillsammans går jag med på, annars inte :)

vardag | |
Upp