PDOL

Bilder från både fredag och lördag. har haft en riktigt rolig helg, med massa dans och härliga personer. igår befann jag mig lite överallt innan utgång, först hemma där vi åt grillat och hade folk hemma hos oss, från alla möjliga generationer. efter ett tag åkte jag till carro för att träffa linn som kommit hem, festa där ett tag med tjejerna innan jag och micaela cykla dit viktor och hans kompisar var. tillslut åkte vi till kittel. idag har jag haft det ultimata bakishänget med linn, pernilla och emelie, ätit, badat, sett pocahontas och hängt med resten av tjejerna. nu sitter jag här, försöker varva ner lite innan jag går och lägger mig. imorgon står jobb och knytkalas på schemat!
vardag | |
#1 - - linn:

ni äger <333 kom ner fort!!

Svar: jaaa, det vill jag <333
Maja furtenbach

Upp