The weekend

Vad bra Sofia att du kommer under mina sista veckor här i Dublin, du har fått mig att se mycket saker som jag tidigare inte funnit intresse av. Det är lätt att tycka staden man bor i är tråkig och ful, Dublin har varit ointressant för mig i flera månader nu. Vardagen tar över. Dessutom gillar jag Irland, allt utanför Dublin, vilket har gjort att jag har underskattat självaste huvudstaden. Ja rättare sagt, min nuvarande hemstad. Jag har rest runt i landet istället för att se självklara sevärdigheter i Dublin. Så tack Sofia för att du kom och drog med mig, det behövs verkligen. Denna helg har jag sett staden på ett annat sätt, och det är jag dig evigt tacksam. Kanske jag kommer sakna Dublin ändå, ett år går så fort, eller att tiden går så fort i allmänhet skrämmer mig. Fast samtidigt är jag rätt klar med detta land, och stad. Dags att göra något nytt. Vad? Oj fråga mig inte, jag har ingen aning. 
 
vardag | |
Upp