Justin Bieber ¦ Stockholm

"Don't forget that I'm human, don't forget that I'm real. You act like you know me, but you never will" - Det var något med I'll show you framträdandet som jag förstod hur jobbigt det måste vara att heta Justin Bieber. Ja visst han gjorde en grym föreställning och jag kunde verkligen varje låt. Visste inte att jag var ett sådant stort hemligt fan av honom? Lisa viskade i mitt öra under föreställningen "tänk hur idealiserad denna kille är". Tyckte lite synd om om killen när människor kastade lappar på honom. Såg hur less han blev på stora skärmen, haha. Men det var fascinerande att få se honom, och alla människor, och vilket tryck! Wow. Har haft en grym helg i Stockholm. Umgåtts med min familj och tagit vara på tiden. Sällan jag träffar dom, men det är så livet är när hela min släkt bor i södra delen av Sverige. Nu är jag tillbaka till Piteå, tillbaka till jobb och andra tråkigheter. Det kryper i min kropp. Jag måste härifrån snart. Igen. Men snart så. Det bästa med dagen var min timmes konditionsträning, gaah älskar att träna häcken av mig. 
 
vardag | |
Upp