The knocks

Komplex, komplex, komplex. Först när jag såg denna bild tänkte jag "gud vilka feta armar, måste träna ännu mer kondition samt armövningar" - har aldrig riktigt haft komplex över mina armar förrän nu, senaste året. Well, komplex kommer och går. Träna fortsätter jag att göra tills jag är nöjd, fast samtidigt, jag blir aldrig nöjd. Igår tränade jag crosstrainer och intervaller, efteråt åkte jag till Julia, chillade och planerade framtida planer. Idag har jag jobbat och sen tränat igen, intervaller, löpning, crosstrainer. Min kropp är trött nu. Men så laddad för ett nytt träningspass imorgon! Btw, har inte festat på tre helger nu, snart en månad sen. Vilket skillnad det är på kondition, stryka och även vågen. Me like. Äter hellre en godispåse än dricka alkohol numera (pga bättre). Speciellt när det är mörkt ute.
 
vardag | |
Upp