Three tripple

En liten bild på mig och mina syskon i julas. Äh gillar inte denna bild, mest på mig själv eftersom jag vet (och ser?) hur dåligt självförtroende jag hade under denna period i mitt liv men nu är det mer som en påminnelse till mig själv hur jag inte vill vara eller se ut, tought love to myself. Annars rullar livet på. Mest jobb och träning. Älskar att jag hinner ge tid till 5-6 träningspass i veckan. Det ger mig energi. Ska även ge mig in på en vit månad nu. Så från och med denna helg ska jag inte dricka en droppe alkohol (ja det inkluderar nästa helg när jag befinner mig i stockholm). Fredag! Wow. Denna dag är bäst. Ikväll ska jag äta middag med madre och sen hänga med Sara och Ebba, säkert några fler. Ett riktigt fredagsmys. Imorgon väntas spinning och mys med Lina. Lugn och skön helg. 
 
vardag | |
Upp